ORGANIZĂM ONE-ON-ONE

Noi descoperim împreună cu tine cum să facem lucrurile să funcționeze pentru tine în spațiul în care trăiești ori lucrezi.

Un spațiu organizat potrivit nevoilor și personalității tale îți va aduce mai multă relaxare, bucurie, mai mult timp și eficiență.

Imaginează-ți că situațiile de mai jos ar apărea de 3 ori mai puțin și că în timpul pe care-l câștigi ai bună-dispoziție, iar frustrarea se transformă în zâmbete.

Te invit să înlocuim o sursă de haos din viața ta cu armonie! Deci hai să organizăm:

# CASA

Iar nu găsești pantalonii care se asortează cu bluza?

I-ai găsit, dar bineînțeles că sunt șifonați?

Te duci să bei apă noaptea și pe întuneric calci pe-o jucărie lăsată în mijlocul camerei de-ți ies ochii din cap de durere, dar nu poți să țipi pentru că i-ai trezi pe toți?

Iar nu-și găsește copilul echipamentul de înot și te întreabă pe tine unde este?

# SPAȚIUL DE LUCRU

Ai nevoie urgentă de un document și nu mai știi unde l-ai pus?

Iți trebuie o carte, dar este ascunsă între alte zeci de cărți și nu ai cele 15 minute necesare s-o găsești sau te frustrează că trebuie să pierzi timp s-o cauți?

# MUTAREA

Ești gata să începi o viață nouă într-o nouă casă sau la job-ul la care ai visat, dar nu ai energie și timp să te ocupi de tot ce înseamnă o mutare?

CREĂM ATELIERE PE TEME DE ORGANIZARE

Pe lângă colaborările one-on-one, creăm, la cerere, ateliere pe teme punctuale de organizare. Iată câteva exemple:

# Ești în grupul mamelor care lucrează de acasă și vrei să primești alături de prietenele tale mămici sfaturi, trucuri și idei creative despre cum să îți organizezi spațiul de lucru (fix sau mobil) printre jucării și biberoane, astfel încât să lucrezi mai bine și și să te poți concentra într-un spațiu prietenos și adaptat nevoilor tale?

# Ești un antreprenor pasionat de munca ta și simți că echipa cu care lucrezi ar putea fi mai eficientă și mai productivă dacă ar folosi un sistem potrivit de organizare a documentelor? Noi vă prezentăm soluții adecvate de organizare profesională a fluxului hârtiilor și de depozitare a lor, precum și un sistem ușor de accesat de toți utilizatorii pentru resursele comune.

# Curățenia de primăvară ori cea de dinainte de Paște sau Crăciun pot fi ocazii excelente să aflați tips & tricks despre cum să-ți organizezi dulapul de haine, debaraua și dulapurile din bucătărie. Hai cu prietenele tale la un astfel de atelier!

# Începerea școlii poate fi un moment bun pentru a organiza împreună cu copilul tău cărțile, caietele, recuzitele, hăinuțele și jucăriile, pentru a petrece mai puțin timp dimineața cu pregătirile și pentru a ajunge înainte de a suna de intrare. Adună-ți prietenii - mămici și tătici și aflați cum să fiți împreună cu copiii voștri mai organizați și să aveți dimineți relaxate.

 

AMENAJĂM SPAȚII DE ÎNCHIRIAT

O altă pasiune de-a noastră este să transformăm spații. Ai un apartament sau o casă pe care vrei să le inchiriezi, dar nu ai timp să te ocupi de tot ce presupune asta? Noi ne ocupăm de întregul proiect - mobilare și utilare sau/și renovare, după caz - pentru ca viitorul chiriaș să locuiască într-un spațiu funcțional, frumos și confortabil.