Before
After

Ai multe proiecte și e o provocare să ai grijă de toate și să poți să petreci și timp de calitate cu familia ta?

De multe ori, spațiul în care locuiești rămâne pe ultimul loc și devine copleșitor. Iată povestea Alexandrei:

'Nefiind unul din oamenii aceia care sunt de la natură ordonați, am încercat de multe ori să imbrațișez extrema cealaltă: să iubesc dezordinea, să o vad ca pe o sursă de creativitate. Din păcate, dezordinea nu m-a facut mai creativă: m-a făcut agitată, enervată și uitucă. Dar după câteva zile petrecute cu Augustina transformând dezordinea într-un spațiu frumos în care fiecare lucru își are locul lui, m-am simțit nu doar ordonată, m-am simțit mai ușoară și mai liberă. Fără să mă mai simt împovarată de lucruri, am putut să mă concentrez mai bine și m-am simțit mai fericită și mai creativă. Aici nu e vorba de o simplă “curățenie de primăvară”, ci de începutul unei noi vieți.' Alexandra

Consiliere acasă la Oana, o mămică activă căreia cu drag i-am dat câteva sfaturi de organizare.

'Aveți și voi momente în care vă luați cu mâinile de cap pentru că obiectele din casă sunt mult prea multe și … cam peste tot? Eu da! Și mai am un soț care mă tot bombăne - ba că nu-i mai las loc pentru hainele lui în dulap, ba că am o grămadă de “bibelouri”, printre care cu greu mai putem șterge praful.

Augustina, o tipă micuță, luminoasă și caldă (căreia eu nu i-aș da mai mult de 25 de ani dacă n-aș ști că are deja 3 copii :) ) a venit la mine acasă cu un scop: să mă ajute cu idei de organizare.

De îndată ce am aflat despre ea de la o cunoștință, mi-am propus să o cunosc pentru că mi s-a părut extrem de interesantă pasiunea ei – un mic start-up pe care l-a început. După ce a participat la un fel de incubator de business mai neconvențional, a ajuns la concluzia că Organizarea este “chemarea” ei. Pe mine m-a convins de profesionalismul și dăruirea ei din prima clipă în care am văzut-o în pragul ușii. Are totul planificat, dar le face cu o naturalețe greu de imitat. Iar personalizarea este pe primul plan. Încearcă să afle cât mai multe despre preferințele clientului, despre ce nu îi este ok și de ce, ca să poată oferi sfaturi potrivite.

Pe mine m-a ajutat cu câteva idei în legătură cu dulapul (în prezent, depozităm hainele în cel puțin 5 corpuri total disparate, e un haos) și mi-a dat o soluție – șifonierul clasic dispare, iar locul lui e luat de etajere, șine și rafturi puse direct pe perete. Mai mult decât atât, ușa devine o perdea pe care mi-o pot alege din ce textură vreau eu. Evident, mă plictisesc de ea, o schimb. Asta nu poți face cu ușa unui dulap obișnuit, nu? :) Acum mai rămâne să găsesc un meseriaș și să mă apuc de schițat spațiul de depozitare.

Am discutat despre mai multe, printre care idei de stocare a pungilor de plastic, de mascare a unei mese vechi, dar pe care nu vreau să o arunc încă, de echilibrare vizuală a spațiului dintr-o cameră, de depozitare a hainelor în saci vidați etc. Oricum, sunt convinsă că ăsta a fost doar începutul, pentru că, cei care mă știu o pot confirma, la capitolul “obiecte în ordine” am maare nevoie de ajutor :) Și, cireașa de pe tort, la sfârșitul vizitei mi-a făcut cadou un mic kit simbolic de (auto)organizare, cu câteva reguli de bază, scrise de mâna ei. Așa că, dacă vă trebuie un boost de inspirație în organizarea casei sau a biroului, Augustina o să vă încânte. Parol!' Oana

Sursa: https://mamicaactiva.wordpress.com/2014/05/01/organizarea-cu-stil-a-spatiului-augustina-mommy-of-three/